محمد فرخی
در نشست هم اندیشی بسیج اقشار مطرح شد؛
فرمانده سپاه پاکدشت با تأکید بر لزوم فعالیت بسیج پیشکسوتان، تجربه را بالاتر از علم خواند و افزود: شور و نشاط جوانان به پشتوانه تجربه موسپیدان می تواند مرتفع کننده مشکلات مردمی باشد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۱۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی مسئولین اقشار بسیج پاکدشت عصر امروز با حضور فرمانده سپاه این شهرستان در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

مجید درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در این جلسه بسیج را نهادی به دور از جریانات حزبی دانست و گفت: بسیج تفکری است برای استفاده مضاعف از فرصتها در همه ابعاد زندگی با بهره گیری از توان مردم.

وی با تأکید بر لزوم فعالیت بسیج پیشکسوتان، تجربه را بالاتر از علم خواند و افزود: شور و نشاط جوانان به پشتوانه تجربه موسپیدان می تواند مرتفع کننده مشکلات مردمی باشد.

درویشی محرومیت زدایی و خدمت به مردم را از اهداف بسیج برشمرد و با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، ابراز داشت: وقتی هدف خدمت باشد با تکیه بر همدلی و وحدت مسئولین و همت نیروهای انقلابی می توان از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرد.
فرمانده سپاه پاکدشت در پایان با بیان اینکه فعالیت اصحاب رسانه، هنرمندان و ورزشکاران بسیجی و ... می تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کند، مطرح کرد: از امورات اثرگذار و مثبت در جامعه در حوزه اثر عملکرد بسیج پیشکسوتان؛ حل مشکلات جوانان است./

 

ارسال نظرات