مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج خبر داد:

آغاز فعالیت گروههای جهادی در شهرستان فنوج

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: گروه جهادی پیروان ولایت و رهروان ولایت در شهرستان فنوج کار خود را از اول تیرماه در شهرستان با هدف خدمت بی منت آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۰۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

شهرام نارویی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به منظور خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان فنوج دو گروه جهادی در روستا‌های  این شهرستان  مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در این فعالیت جهادی اقدامات متعددی از جمله توزیع سبد غذایی، زیباسازی محله، ساخت سرویس بهداشتی و احداث خانه محروم در منطقه  با هدف ارائه خدمت بی منت به نیازمندان و حرفه آموزی  به جوانان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

نارویی تصریح کرد: گروه‌های جهادی به مدت دو ماه در مناطق محروم حضور خواهند داشت و به رفع ضروری‌ترین نیاز‌های مردم در مناطق محروم خواهند پرداخت.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص اردو‌های جهادی می‌فرمایند، این اردو‌های جهادی هم تمرین است، هم خدمت و هم خود سازی و هم آشنایی با فضای جامعه است. خیلی چیز با ارزشی است، روز به روز این‌ها را بتوانید توسعه بدهید. جهاد هم هست، واقعا جهاد است. کار است، جهاد است، تلاش است، خدمت به محرومین است.
ارسال نظرات