امام جمعه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:
امام جمعه درگز با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت فرسوده است، بیان داشت: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریت مسئولین و فساد مدیران داخلی است.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۸۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
حجت الاسلام ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: هدف مردم از انقلاب، روی کار آمدن مدیران جوان و کارآمد با روحیه جهادی و انقلابی است که با کمترین بهره، بیشترین خدمت را به مردم انجام دهند، اما متاسفانه تیم اقتصادی دولت فرسوده است و توان اداره کشور را ندارد.

وی بیان داشت: روزگاری قریب به ۵۰۰۰ نفر از مردم مومن و متدینی که به دنبال حفظ حجاب زنان و دختران بودند، توسط مزدوران رضاشاه خائن به شهادت رسیدند، اما امروز دشمن به وسیله جنگ نرم و با استفاده از تهاجم فرهنگی وارد مرز‌های کشور شده و بدون جنگ و خونریزی، در حال پیشروی در حوزه عفت زدایی است؛ مراقب باشید، اگر حیا و عفت از جامعه‌ای گرفته شود، گرفتن دین و جغرافیای آن جامعه کار سختی نیست.

امام جمعه درگز با اشاره به تجمعاتی که روز‌های گذشته در شهر‌های مختلف کشور صورت گرفت تاکید کرد: انکار مشکلات و حبابی دانستن نگرانی‌هایی که برای مردم به وجود آمده کاملا غلط است؛ مسئولین باید با مردم رفتار و گفتار صادقانه داشته و با روحیه انقلابی مشکلات کشور را حل کنند.

وی افزود: البته همانطور که در گذشته نیز بیان شد، امروز زمان تسویه حساب‌های سیاسی نیست و نباید اجازه دهیم عده‌ای مزدور فضای کشور را بحرانی نشان داده و با ناکارامد نشان دادن نظام، ایجاد یاس و ناامیدی کنند.

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: هدف مردم از انقلاب، روی کار آمدن مدیران جوان و کارآمد با روحیه جهادی و انقلابی است که با کمترین بهره، بیشترین خدمت را به مردم انجام دهند، اما متاسفانه تیم اقتصادی دولت فرسوده است و توان اداره کشور را ندارد.

امام جمعه درگز گفت: مسئولین باید با فساد، مبارزه واقعی داشته و از هرگونه اشرافی‌گری بپرهیزند؛ ویژه خواری اطرافیان برخی از مسئولین منجر به بدبین شدن مردم به نظام می‌شود؛ امروز مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریت مسئولین و فساد مدیران داخلی است.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خاطر نشان کرد: حقیقتا قرارگاه خاتم الانبیا از افتخارات نظام است؛ بسیاری از طرح‌های کلان کشور توسط همین نیرو‌های انقلابی و جهادی در حال انجام شدن است و بار مدیران ضعیف کشور بر روی دوش آنهاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها