خبرهای داغ:
دبیر اجرایی همایش دختران انقلاب گفت: همایش دختران انقلاب به قوت خود باقی است و روز پنج‌شنبه در حسینیه شهید همت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۵۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

بهاره جنگ‌روی مسئول قرارگاه مردمی آمرین به معروف صراط و دبیر اجرایی همایش دختران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با انتقاد از شیطنت رسانه‌ای عده‌ای فرصت‌طلب در پخش شایعه لغو برگزاری همایش دختران انقلاب، اظهار کرد: همایش دختران انقلاب به قوت خود باقی است و این همایش روز پنج‌شنبه همزمان با روز عفاف و حجاب در حسینیه شهید همت، مقابل مترو شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: برخی با ادعای اینکه این اجتماع مجوز ندارد سعی کردند تلاش ما را برای تبلیغ فریضه حجاب ناکام کنند اما این اجتماع مجوز داشته و تشکل مردمی صراط هم که مسئول برگزاری این همایش است، یک تشکل ثبت شده است.

دبیر اجرایی همایش دختران انقلاب اضافه کرد: مادر و خواهر شهید حججی، خواهر شهید ابراهیم هادی، همسر شهیدان طهرانی مقدم و احمدی روشن در کنار 2 مانکن محجبه شده امریکایی و خانم الهام چرخنده در این همایش حضور خواهند داشت و علی اکبر رائفی‌پور نیز در این همایش به ایراد سخن خواهد پرداخت.

به گزارش فارس، همایش دختران انقلاب روز پنج‌شنبه 21 تیرماه در حسینیه شهید همت، مقابل ایستگاه مترو شهدا از ساعت 16 تا 19 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات