امامی گفت: برگزاری یادواره شهدا در راس برنامه های شهرستان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۲۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ سیداسداالله امامی در یادواره شهدای هامانه طی مصاحبه ای با خبرنگار بسیج اظهار کرد : شهدا با اهدای خون خود ولایت مداری و ولایت پذیری را نشان دادند و هدف از برگزاری و تشکیل یادواره های شهدا آن است که راه و اهداف خود را با راه و روش شهدا تنظیم کنیم.
وی با اشاره به اینکه در تمام وصیت نامه های شهدا اطلاعت از رهبری و ولایت فقیه توصیه و تاکید شده است گفت: ولایت مداری با پیام و شعار تحقق پیدا نمی کند و باید کار عملی در این خصوص انجام شود چرا که پیام مهم و درس عملی شهدا ولایت مداری است.
امامی اضافه کرد : شهدا در مسیر بندگی خدا نشان دادند که دین کارآمد است و از طریق دین، معنویت و مقاومت می توان پیروز شد و امروز هم مشکلات کشور در سایه ولایت مداری، معنویت و مقاومت قابل حل است.
وی هدف از برگزای یادواره شهدا افزود: برگزاری یادواره شهدا برای بهره مندی معنوی از شهدا است و هیچ کدام از شهدای  گرانقدر نیازی به برگزاری محافل ندارند.
 امامی خاطر نشان کرد:اشاعه فرهنگ ایثارو  شهادت طلبی به نسل جوان و بازگویی رشادت های دلیر مردان دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف مهم برگزای یادواره های شهدا است.
 وی افزود: بسیجیان با حضور باشکوه خود در برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی تجدید پیمان با ولایت و رهبری می بندند.
گفتی است روستای هامانه 7شهیدراتقدیم کرده است.
ارسال نظرات