خبر تفاهم نامه کانون مساجد یزد با اداره کل ورزش و جوانان یزد

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در دیدار با مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در دیدار با مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شریعتی، مدیر کل تربیت بدنی استان یزد در این نشست گفت: ما اگر بتوانیم مساجد را در سطح استان فعال کنیم می‌توانیم بسیاری از اقدامات فرهنگ و هنری و ورزشی را در جامعه پیگیری کنیم.

وی افزود: ما می‌توانیم با همکاری با کانون‌های مساجد به صورت تخصصی وارد عرصه‌های ورزشی و فرهنگی شویم و فراتر از اوقات فراغت در زمینه استعداد یابی گام برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: کانون‌ها می‌توانند با تاسیس باشگاه‌ها به صورت رسمی فعالیت کنند و دوره‌های مختلف ورزشی و فرهنگی برگزار کنند.

حجت الاسلام گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: جامعه‌ای که سلامت جسمانی نداشته باشد سلامت روانی آن نیز به خطر می‌افتند.

وی افزود: ما معتقدیم که اگر قرار است کاری انجام شود بایستی علمی و متقن و به صورت تخصصی دنبال شود.

وی در اهمیت ورزش گفتند: بخشی از سلامتی و آرامش جامعه در گرو اهمیت دادن به ورزش است که باید جدی گرفته شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد تصریح کرد: ما در کانون‌های فرهنگی هنری علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری سعی کرده ایم تا با انجام فعالیت‌های ورزشی نشاط و سلامت جسمانی مخاطبان خود را تامین کنیم.
گرجی گفت: ما در کانون‌ها با تلاش جدی و حرفه‌ای به دنبال این هستیم که اعضای کانون‌ها بتوانند در مسابقات ورزشی شرکت و حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شوند.

در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد و اداره کل تربیت بدنی استان یزد امضا شد.
ارسال نظرات