خبرهای داغ:
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

جاده بیرجند ـ قاین از قول و قرارهای بر زمین مانده دولت است

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز قول و قرارهای دولتی ها در استان انجام نشده است مانند جاده بیرجند ـ قاین برای چقدر مانده و تا کجای کار جلو رفته که باز هم متوقف شده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۹۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

فرهاد فلاحتی رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس صبح امروز در حاشیه دیدار نمایندگان مردم استان در مجلس با حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمترینت مشکلات استان اظهارداشت: توسعه نیافتگی استان در چندین عامل بحث های اقلیمی و ضعف های مدیریتی ریشه دارد.

وی عنوان کرد: استان در ریل توسعه قرار نگرفته است و راهکارش این است که بین آحاد گروه های  سیاسی و اجتماعی استان انسجام و هم پوشانی واقعی شکل بگیرد، نه شعاری و تا این مهم محقق نشود گام های قوی در استان برنخواهیم داشت.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه علارغم  رفت و آمدهای زیادی که صورت گرفته است هنوز ورود سرمایه گذاری های توانمندی از خارج مرزهای استان را در استان نداریم گفت: هنوز قول و قرارهای دولتی ها در استان انجام نشده است مانند جاده قاین ـ بیرجند برای چقدر مانده و تا کجای کار جلو رفته که باز هم متوقف شده است.

وی متذکر شد: اقدامات روی زمین مانده نیاز به پیگیری از طرف مسئولان اجرایی استان  و نیاز به هم پوشانی از طرف همه گروه ها و صاحبنظران دارد که می توانند کمک کنند. باید شرایط اقلیمی استان مدنظر قرار بگیرد و کمک های جدی در این بخش صورت بگیرد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها