خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: انعکاس اخبار رویداد‌ها و فعالیت‌های بسیج نیازمند حرکت جهادی از سوی خبرنگاران و فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و مسئولان روابط عمومی است.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۸۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «امیرجعفری» در آغاز دومین کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج در حسینیه ناحیه امام حسن مجبتی (ع) اظهار داشت: امروز سیاست استکبار جهانی خدشه وارد کردن به ارکان ولایت فقیه در جامعه است و بویژه در این راستا، بخش اعظم تمرکز خود را بر تخریب سپاه و بسیج که اصلی‌ترین نهاد حافظ انقلاب است، قرار داده است.
وی با اشاره به ضرورت رویارویی با دشمنان در جنگ نرم افزود: علیرغم تمامی برنامه ریزی ها، پیگیری‌ها و اجرای برنامه‌های بسیج، انتظار می‌رود انعکاس صریح و شفاف این اقدامات ارزشی بخصوص برنامه‌های عمومی بسیج در سطوح جامعه وضعیت مطلوبی داشته باشد.
فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نوپای پایگاه‌های بسیج پردیسان خاطرنشان کرد: قدمت فعالیت برخی پایگاه‌های داخل استان به حدود ۴۰ سال می‌رسد، اما پایگاه‌های بسیج پردیسان غالبا نوپا هستند و این موضوع ضرورت‌های خاصی را برنامه ریزی و تلاش بیشتر می‌طلبد.
وی افزود: ترویج اقدامات حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج پردیسان نیازمند اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب است و در این عرصه، لازم است فرماندهان و خبرنگاران پایگاه‌ها و حوزه‌ها و مسئولان روابط عمومی به صورت جهادی عمل کنند.
جعفری در پایان، تعامل بیش از پیش فرماندهان با هیئت امنای مساجد منطقه و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت قرارگاه‌های فرهنگی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد.
ارسال نظرات