حسینی با بیان این که ضرورت دارد رسم فداکاری و ایثار در جامعه زنده و ترویج پیدا کند، افزود : حضرت عباس(ع) دارای ایثار و فداکاری بود و از جان خود برای اسلام و امام حسین(ع) گذشت و در مسیر فداکاری گام شایسته ای برداشته است.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۵۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، " سید هادی حسینی" دیشب در آیین ششمین سالگرد " سیدحسین ابراهیمیان" پهلوان و جوانمرد آملی گفت: امیداوریم این اقدام های فداکارانه جوانان برومند کشور در پیوست های تقویم کشور قرار گیرد و الگویی ارزشمند برای نسل های نوجوان وجوان ایران اسلامی شود.

وی با بیان این که ضرورت دارد رسم فداکاری و ایثار در جامعه زنده و ترویج پیدا کند، افزود : حضرت عباس(ع) دارای ایثار و فداکاری بود و از جان خود برای اسلام و امام حسین(ع) گذشت و در مسیر فداکاری گام شایسته ای برداشته است.

معاون حقوقی، امورمجلس واستانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: قریب به اتفاق شهدای ما جوان هستند که ما باید به نگاه و اندیشه جوانان و باطن آنان احترام بگذاریم که خودشان را فدای مردم کردند و در هشت سال دفاع مقدس شاهد این ایثارگری بودیم.

حسینی ادامه داد: درس خدمت به مردم ایثار و فداکاری را از فداکاران عزیزی می گیریم که به نحو شایسته گام برمی داشتند و در حال تکریم و بزرگداشت این بزرگواران هستیم.

معاون حقوقی، امورمجلس واستانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه به اتفاق های اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه ترفند جدید دشمن اخیرا نشان دادن مشکلات ازقبل کم آبی وموضوعات ارزی در کشور است، گفت: تحریم ها ومشکلات از زمان پیروزی انقلاب و به مراتب سخت تر هم بود که با همراهی ودرایت دولت ومردم کشور ما از این تحریم ها سربلند بیرون آمد.

حسینی ادامه داد، که تجربه 40 ساله از عمر انقلاب اسلامی نشان داده وثابت شده که سختی ها ومشکلات پیش روی کشور موقتی بوده و دوران شکوفایی مردم نیز بزودی بازخواهد گشت.

وی ابراز امیدواری کرد، که مردم ما باید به مانند دهه های گذشته امیدواری خودشان را داشته باشند ودرکنار سختی های فعلی کمک کار یکدیگر باشند والبته دولت ومجلس هم با کنار گذاشتن تعارض ها واختلافات، مردانه برای این ملت کارکنند.

سیدحسین ابراهیمیان جوان 24 ساله فداکار آملی دانشجوی ترم چهارم رشته علوم قضایی بود که بیستم تیر ماه سال 1391 درساحل دریای ایزدشهر نور در تلاش برای نجات یک جوان جان باخت . این جوان آملی با وجود طوفانی بودن دریا در پی کمک طلبیدن خانواده جوان درحال غرق شدن به کمکش شتافت و او را نجات داد ولی خودش غرق شد.

مردم آمل به پاس جوانمردی سیدحسین ابراهیمیان به او لقب ' جوانمرد آملی ' داده و همه جا از او به نیکی یاد می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها