خبرهای داغ:
دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان با اشاره به اهداف برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید همدان گفت: مهمترین هدف این برنامه ترویج فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

هدف از جشن‌های زیر سایه خورشید ترویج فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هماهنگی عوامل اجرایی ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید استان همدان در سالن جلسات رصدخانه ابن صلاح همدان برگزار شد.

دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان در این جلسه با اشاره به برنامه‌های این ستاد در سال‌های گذشته اظهار داشت: امسال برای هشتمین سال شاهد حضور کاروان رضوی طی ایام دهه کرامت در استان همدان خواهیم بود.

حمید عزیزی با اشاره به اهداف برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید همدان گفت: مهمترین هدف این برنامه ترویج فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این خصوص عنوان کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از حضور کاروان رضوی در استان ببریم.

دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم امسال شهرستان‌های بیشتری را در برنامه حضور کاروان رضوی قرار دهیم، ابراز داشت: حضور در مناطق محروم استان نیز از جمله مکان‌هایی است که کاروان‌های رضوی حضور خواهند یافت.

در پایان این نشست هر یک از حاضرین به بیان نظرات خود در خصوص برگزاری باشکوه جشن‌های زیر سایه خورشید پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات