نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان در مراسم گرامی داشت یادواره حاج حسین رمضانی با اشاره به تعبیر قرآن که کسانیکه شهدا را تمام شده تلقی می کنند ،گفت:اگر چنین فکر کنیم نشانه این است که حق، شعور وفرهنگ این راه، را پیدا نکرده ایم.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری که با این ستاره ها(شهدا)می شود راه را پیدا نمود اظهار داشت:وقتی راهنمای  زندگی مردم این ستاره ها باشد قطعا راه گم نمی شود و مقصد فراموش نمی شود.

وی با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند و ما نیازمند آنها هستیم تصریح کرد: شهیدان جایگاه بلند و رفیعی داشته اند، برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است چراکه نسل سوم و چهارم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه شهیدان مظهر قدرت ایران هستند ؛خاطر نشان کرد: عزت و استقلال و سربلندی که ما امروز در همه عرصه‌ها داریم به برکت شهیدان است و بشریت مدیون این شهیدان هستند.

خاتمی با بیان اینکه ۲۳۰هزار شهید دفاع مقدس  تقدیم انقلاب شده است  یاد آور شد: حضرت علی (ع) در جنگ صفین به رزمندگان اسلام گفتند که پاسداران قرآن و سنت نبوی مرگ گام اول حضور در میدان جنگ در برابر دشمن است، برای گوارا بودن مرگ باید خرامان خرامان به سوی آن سوق یابند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن امسال همه جانبه  در صحنه حضور  یافته است تصریح کرد: هدف دشمن برای این است که نگذارد جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب با آرامش برگزار شود اما مثل همیشه امریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان افزود:  کشور ما امروز بیش از  هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار است و تبعیت از مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی نیاز امروز جامعه است.

ارسال نظرات