فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شاهرود، در دیدار مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان بر ادامه همکاری‌ها و تعامل بیشتر دو نهاد تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۴۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این دیدار که در دفتر فرماندهی سپاه شاهرود برگزار شد، حمید بابا خانی با تبریک انتصاب سرهنگ پاسدار جواد عبیری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود، ضمن تشکراز خدمات و آرزوی موفقیت برای سرهنگ پاسدار دامغانی فرمانده پیشین این مرکز، اظهار امیدواری کرد همکاری‌های آموزش و پرورش شاهرود و ناحیه مقاومت بسیج تداوم یابد.
باباخانی با اعلام اینکه بسیج همواره یاریگر و همراه آموزش و پرورش در اجرای طرح آموزشی و پرورشی همانند اردو‌های عملی آمادگی دفاعی، راهیان نور، طرح هجرت، اوقات فراغت و... بوده است، بر ترویج فرهنگ بسیج به عنوان چکیده انقلاب در بین دانش آموزان و فرهنگیان تأکید کردند.
جواد عبیری در این دیدار، با مهم خواندن جایگاه آموزش و پرورش به عنوان یکی از خاستگاه‌های مهم تربیتی در کنار خانه و محله، به سابقه فعالیت خود در بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اشاره کرده و آن را افتخاری برای خود دانستند.
وی هم چنین شهرستان شاهرود را یکی از فعال‌ترین حوزه‌های استان در زمینه‌های مختلف عنوان کردند و بر آمادگی این نهاد در زمینه‌های مختلف با آموزش و پرورش تأکید کردند.
در این دیدار، سرهنگ غلامی مسئول بسیج فرهنگیان، سرهنگ جلیلی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و خانم حسنی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه دادند.
در این دیدار شورای معاونین آموزش و پرورش شاهرود نیز برای فرمانده بسیج مقاومت بسیج شاهرود آرزوی توفیق کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها