مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

پیوند آمریکا، اسرائیل و عربستان برای مهار نظامی اسلامی ایران ایجاد شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیوند آمریکا، اسرائیل و عربستان برای مهار نظامی اسلامی ایران ایجاد شده است، زیرا آن‌ها ایران را سدی جدی برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۰۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام کاظم لطفیان  در اجتماع صادقیون و چهارمین یادواره شهدای طلبه و روحانی قوچان در مسجد جامع امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: کسی که مسلمان بوده، در مسیر شریعت حرکت می‌کند و برای انجام هرکاری به دنبال هجرت است، انسان ساکنی نیست و زیربنای این حرکت آگاهانه در مسیر مذهب جهاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه جهاد برای کسانی که لایق شهادت‌اند که مقدمه آن جهاد در راه اسلام، مذهب و پیشتازی هجرت و شریعت است، بیان کرد: شهدا، پاسداران، نیرو‌های مسلح و مجاهدان در دفاع مقدس کسانی هستند که هیچ‌گاه در صحنه دستورات الهی غایب نبوده‌اند.

وی با یادآوری این مطلب که امام صادق (ع) نخستین ویژگی پیروان مذهب تشیع را سخاوتمندی و اهل مهرورزی دانستند که اهل ایثار و جهاد نیز هستند، تأکید کرد: شهدا از جان خود عبور کردند تا امروز مسؤولان و مردم بر سر سفره پر از نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام بنشینند.

لطفیان با اشاره به اینکه شهیدان در صحنه‌ای که خداوند آن‌ها را نهی کرده است غایب همیشگی و در صحنه‌ای که به آن امر شده‌اند حاضر بوده‌اند، تصریح کرد: آنان تمام وجود خود را در مسیری ناب و نورانی قرار دادند و زندگی آن‌ها توأم با توسل به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام بوده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این موضوع که امروز عرصه دفاعی کشور با تحریم از سوی قدرت‌های سفاک روبرو شده است؛ گفت: مسئله آنان تنها هسته‌ای و موشکی نیست بلکه به اذعان وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال دخالت در موضوعات دیگری نظیر حقوق بشر، نفوذ منطقه‌ای ایران و وجود سپاه قدس هستند، تا منطقه برای آنان امن شود.

وی با تأکید بر اینکه ایالات متحده آمریکا ۴۷۰ میلیارد دلار با عربستان سعودی قرارداد تسلیحاتی امضا کرده است و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در عربستان به دنبال سالی ۴ میلیارد دلار آورده اقتصادی هستند؛ اظهار کرد: اسرائیل در ۴۰ کیلومتری مدینه منوره و شهر پیامبر (ص) شهری جدید ایجاد می‌کند که هزینه آن ۵۰۰ میلیارد دلار است.

لطفیان با اشاره به این مطلب که پیوند آمریکا، اسرائیل و عربستان برای مهار نظامی اسلامی ایران ایجاد شده است، زیرا آن‌ها ایران را سدی جدی برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه می‌دانند؛ ادامه داد: کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت دارد، موشک‌های خود را با توسل به اهل‌بیت(ع) ساخته و در علوم مختلف بدون نیاز به کشور‌های دیگر پیش می‌رود، باید هم این دشمنی‌ها را با او داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ شهادت برای تداوم زندگی با عزت در پرتو ولایت ضروری است؛ گفت:کسانی که در قالب روشنفکری معتقدند نباید به جبهه مقاومت کمک شود باید بدانند که شیعه پیرو مکتب امام صادق (ع) اهل سخاوت و مهرورزی بوده است و گاهی کمک‌های خود را در کرمانشاه و گاهی در جبهه مقاومت انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: جبهه مقاومت تنها با پول ایران اداره نمی‌شود بلکه دیگر کشور‌ها نیز به این جبهه کمک می‌کنند، زیرا آن‌ها نیز از مکتب شیعه درس گرفته‌اند و می‌دانند مکتب امام صادق (ع) تنها مکتب نجات‌بخش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها