دکتر رضایی پزشک جهادگر دلیجانی در گفتگو با بسیج از چرایی حضور در تیم پزشکی بسیج سازندگی و لذت خدمت رسانی به محرومان صحبت کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

دکتر رضایی پزشک جهادگر دلیجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان ، از چرایی حضور در تیم پزشکی بسیج سازندگی و لذت خدمت رسانی به محرومان صحبت کرد.

رضایی گفت : زمانی که از ازدحام و شلوغی شهر خارج می شوم و در روستاهای محروم ،سادگی و نجابت مردم و صمیمیت بین آنان را مشاهده میکنم خستگی از تنم میرود و احساس نشاط در درونم ایجاد می شود.

این پزشک جهادگر ادامه داد : اما علت حضورم در این اردوها شیرینی لبخندی است که بعد از خبر دار شدن اهالی روستا از حضور تیم پزشکی بر لبان مردان و زنان زحمت کش می نشیند و رنج محرومیت را از چهره ی آنان پاک میکند

وی با اشاره به فعالیت چند ساله ی خود در این اردوها گفت: به همکاران خود توصیه می کنم حتی اگر برای یکبار هم شده در این اردوها حضور یابند و لذت خدمت به محرومین را از نزدیک احساس کنند.

این بسیجی جهادگر خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات درمانی و ویزیت روستائیان، توزیع رایگان دارو نیز در این مناطق محروم انجام شد.

رضایی در پایان از زحمات سایر جهادگران بسیج سازندگی که فرصت را برای جامعه ی پزشکی فراهم می کنند تا در مناطق محروم خدمت رسانی کنند قدردانی کرد و اجرای بیشتر این برنامه ها را موجب شادی دل محرومان و از بین رفتن محرومیت در مناطق دورافتاده دانست.

 

ارسال نظرات