نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
ساداتی نژاد گفت: حجاب اولین سنگر در حوزه امنیت و سالم سازی اجتماعی است، بنابراین دشمن در صورتی که بتواند این سنگر را ازبین ببرد، در حوزه‏های دیگر نیز به مرور نفوذ خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۷۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش دستگاه‏های مختلف فرهنگی و کوتاهی این دستگاه‏ها در امر حجاب و عفاف گفت: در صورتی که از کودکی بحث حجاب و عفاف را در مهد‌های کودک نهادینه کنیم، و به کودکان بیاموزیم که حجاب مصونیت، ارزش، وقار و جایگاه خوبی برای آن‎ها در جامعه به همراه دارد، بنابراین کودک به اختیار و نه از روی اجبار به این سمت کشیده خواهد شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه به دلیل کم کاری در بحث حجاب و عفاف، این موضوع از اختیاری بودن به اجبار تبدیل شده است.

ساداتی نژاد گفت: متاسفانه دشمن بیرونی که به دنبال تهدید داخلی ما در حوزه نرم افزاری و فرهنگی است، بر روی یکی از مهم‌ترین حوزه‎ها که حجاب و عفاف است تمرکز می‎کند.

وی بیان کرد: حجاب اولین سنگر در حوزه امنیت و سالم سازی اجتماعی است، بنابراین دشمن در صورتی که بتواند این سنگر را ازبین ببرد، در حوزه‏های دیگر نیز به مرور نفوذ خواهد کرد.

ساداتی نژاد در پایان تصریح کرد: در صورتی که با نگاه فرهنگی منسجم و مدلی مشخص در حوزه اطلاع رسانی و آموزش پیش برویم‎، می‎توانیم حجاب و عفاف را به عنوان موضوعی که برای اقتدار زنان لازم است در بین قشر زنان رواج دهیم.
ارسال نظرات