سردار شریف:

امریکا با خارج کردن نام منافقین از لیست تروریست درصدد ضربه زدن به نظام است

سخنگوی سپاه بیان داشت: آمریکا و برخی کشور‌های غربی امروزه با خارج کردن نام منافقین از لیست سیاه تروریست، درصدد استفاده از آن‌ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
کد خبر: ۹۰۳۳۸۶۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار رمضان شریف در مراسم دومین یادواره سردار شهیدایران  و ۴۰ شهید سرافراز روستای سرچاه نیشابور اظهار داشت: نعمت امنیت، عمران، آبادانی و استقلال کنونی ایران قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست که این نعمت‌ها به برکت ایستادگی شهیدان و مقاومت دلیرانه ملت ایران حاصل شده است.

وی خطاب به جوانان افزود: دشمن با استفاده از امکانات وسیع رسانه‌ای سعی دارد عملکرد انقلاب را وارونه جلوه دهد و جوانان باید با بصیرت و تحقیق، به سخنان تفرقه انگیز رسانه‌های بیگانه بی اعتنا باشند.

سخنگوی سپاه گفت: آمریکا و برخی کشور‌های غربی امروزه با خارج کردن نام منافقین از لیست سیاه تروریست، درصدد استفاده از آن‌ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما باید بدانند سرنوشت دشمنان ملتی که یکپارچه پشت سر نایب امام زمان خود ایستاده اند، چیزی جز سرنوشت صدام و سرنوشت گروه تروریستی داعش نیست.

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای تلخ کردن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: در ۴۰ سال اخیر رنگین کمانی از توطئه دشمنان را تجربه کرده ایم و بر همه آن‌ها فائق آمده ایم و توطئه مستکبران این بار نیز شکست خواهد خورد.

سردار شریف بزرگداشت شهدا را تداوم راه شهدا دانست و اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و از جمله شهدای خطه سرچاه با شهادت خود انقلاب اسلامی ایران را بیمه کردند و قدرت کنونی ایران که نمونه آن را در "زانو زدن ملوانان آمریکایی در مقابل سربازان غیور ایرانی" دیدیم، به برکت رشادت‌های شهیدان حاصل شده است.

روستای سرچاه نیشابور در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۰۰ رزمنده به جبهه‌های جنگ اعزام کرده و ۴۰ شهید، چندین آزاده و ده‌ها جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار