فرمانده سپاه ارومیه گفت: امام صادق(ع) با ایجاد تشکیلات عظیم و کمک مردمی که در این تشکیلات بودند با بنی امیه مبارزه علنی می کردند.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۵۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علی نژاد در مراسم شب شهادت امام صادق(ع) که در مسجد سیدالشهداء ارومیه برگزار شد، گفت: از اقدامات اساسی امام صادق(ع) تربیت شاگردان، ایجاد تشکیلات ارتباطی، جلوگیری از تحریف اسلام و احیای فقه تشیع بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) اظهار داشت: امام صادق(ع) مرد مبارزه، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود، رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند مرد علم و دانش بودنشان را همه شنیده اند ولی مرد مبارزه بودنشان را کمتر شنیده اند، اما آن بعد سوم را که اصلا نشنیده اند، مرد تشکیلات بودن امام صادق(ع) است.

سرهنگ علی نژاد افزود: امام صادق(ع) با ایجاد تشکیلات عظیم و کمک مردمی که در این تشکیلات بودند با بنی امیه مبارزه علنی می کرد.

فرمانده سپاه ارومیه با بیان اینکه دشمنان به دنبال استحاله جامعه هستند، گفت: دشمنان به دنبال استحاله جامعه هستند و می خواهند جوانان ما را از مساجد، هیئات و پایگاه های بسیج دور کنند، اگر به تاریخ هم بنگریم می بینیم تلاش چند صد ساله کفار برای استحاله مردم عامل سقوط حکومت مسلمین در آندلس بود به همین خاطر باید خانواده ها و مسئولین در تربیت فرزندان و جوانان تلاش جدی انجام دهند.

علی نژاد تاکید کرد: البته جوانان ما توطئه های دشمنان را همچون همیشه با بصیرت و آگاهی نقش بر آب خواهند کرد ما باید هوشیار باشیم و بدانیم دشمنان تا اعتقادات مان را از ما نگیرند دست از دشمنی بر نخواهند داشت، همان گونه که خداوند متعال در قرآن می فرمایند هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهد شد تا به طور کامل، تسلیم خواسته های آنها شوی و از آیین تحریف یافته آنان پیروی کنی.

انتهای پیام

ارسال نظرات