خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شهدا راه شهادت را انتخاب کردند تا نوامیس ما به اسارت نروند، گفت: باید این ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی را پاس بداریم.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۲۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

شهدا راه شهادت را انتخاب کردند تا نوامیس ما به اسارت نروندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محراب سهرابلویی» از شهدای دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیکر ین شهی والامقام نشانه‌ای از جنایت‌های دشمنان اسلام است، اظهار داشت: در زمان امام حسین(ع) یزیدیان زمان، فاجعه کربلا را آفریدند و در شرایط کنونی نیز آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود و داعش چنین مصیبت‌ها و فاجعه‌ای را خلق می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملتی که جهاد و شهادت دارد اسارت ندارد، گفت: در برخی از کشور های اسلامی شاهد این هستیم که به سمت نوامیس یورش برده و آنها را به اسارت می‌برند به طوری که داعشی‌ها در طول این چند سال در عراق و سوریه علاو ه بر همه جنایت‌ها، قتل و غارت نوامیس را اسیر گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شهدا راه شهادت را انتخاب کردند تا نوامیس ما به اسارت نروند، تصریح کرد: باید این ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی را پاس بداریم.

وی با عنوان اینکه مدیون شهدا هستیم، به 32سال چشم انتظاری خانواده شهید اشاره و عنوان کرد: چشم‌انتظاری خانواده شهید بسیار دردناک بوده و قابل توصیف نیست چراکه در طول این سال‌ها مادر و پدر این شهید غم و مصیبت بسیاری را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات