به همت بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر به مناسبت هفته حجاب و عفاف، گردهمایی بزرگ حافظان حریم خانواده تحت عنوان «من خانواده ام را دوست دارم» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۱۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
مسئول بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه ۲۰ تیرماه بعنوان اولین روز از هفته‌ عفاف و حجاب بعنوان مظهر آرامش خانواده، مطرح می‌شود، افزود: این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه یاسر، مسوول بسیج جامعه زنان استان، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ و خیل عظیم مدافعان حریم خانواده، تحت عنوان «من خانواده ام را دوست دارم» برگزار می‌شود.

زهرا حسینی با اعلام این خبر بیان داشت: در این گردهمایی که با همخوانی گروه سرود ویژه حجاب و سخنرانی حجت الاسلام ایزدخواه، استاد دوره‌های تربیت و تعالی همراه است، از سه چهره‌ی برتر حجاب و عفاف در سطح حوزه‌های ناحیه تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد شبکه‌های فارسی زبان و افرادی مانند مسیح علینژاد با تبلیغات وسیع و تشویق به رواج بی‌بندوباری و کشف حجاب نه تنها در اراده بانوان ایرانی بر حفظ حجاب و انتخاب پوشش برتر خللی وارد نمی‌کند، بلکه شاهد استقبال چشمگیر بانوان به حجاب هستیم، و در همین خصوص در این گردهمایی از دو نفر از راهیافتگان به حجاب قدردانی و تجلیل می‌شود.

شایان ذکر است؛ گردهمایی بزرگ «من خانواده ام را دوست دارم» در تاریخ سه شنبه ۱۹ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در چهارراه مخابرات قاسم آباد، در محل پارکینگ جنب فروشگاه رفاه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها