شهردار یاسوج از آغاز طرح نهضت آسفالت در معابر این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۸۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
شهردار یاسوج گفت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری ساماندهی معابر قدیمی مستهلک و معابر جدید بدون آسفالت است که این برنامه در قالب طرح نهضت آسفالت هم اکنون در سطح معابر شهر یاسوج در دست اجراست.
نستهن مقدم با بیان اینکه در این طرح تاکنون ۷۰ هزار متر مکعب آسفالت در برخی معابر اولویت دار اجرا شده است افزود: معابر شهرک بلکو، پل سوم بشار به سمت گلزار شهدا، ۳۰ متری رضائیها، ۲۰ متری آزادگان و خیابان کمال الملک از جمله معابری است که اخیرا یا آسفالت شده و یا کار آسفالت آن‌ها در دست اجرا است.
مقدم با اشاره به اینکه به صورت همزمان کار لکه گیری، روسازی و آسفالت این معابر اجرا می‌شود گفت: تا کنون بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار بابت آسفالت معابر شهر یاسوج در قالب طرح نهضت آسفالت هزینه شده است.
وی به طرح ۴۵ متری شهر یاسوج هم اشاره کرد و ادامه داد: این طرح که بعد از ۲۷ سال کار اجرایی آن در ابتدای سال جاری شروع شد با انجام توافقات با مردم و مالکان در دست اجرا است و در هر نقطه که با توافق برسیم کار آزاد سازی، خاکبر داری نباتی و خاک برداری اولیه آغاز می‌شود.
شهردار یاسوج همکاری مردم و مالکان برای اجرای این معبر راکه طولانی‌ترین معبر این شهر است را خوب ارزیابی کرد و افزود: در صورت ادامه توافقات در آینده نزدیک به اراضی پایین دست دولت آباد می‌رسیم و ادامه کار به سمت پل سوم بشار ادامه می‌یابد.
ارسال نظرات