گردهمایی گردان‌های بیت المقدس چاروسا برگزار شد

با هدف آمادگی هر چه بهتر گردهمایی گردان‌های بیت المقدس چاروسا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۸۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
با هدف هر چه بالاتر توان بسیجیان چاروسا فراخوان یک روزه گردان‌های بیت‌المقدس با حضور فرمانده حوزه مقاومت چاروسا، بازرسی سپاه شهرستان، فرماندهان گردان‌ها و پایگاه‌های چاروسا در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

محسن بدرقه در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به بسیجیان عنوان کرد: در این فراخوان یک روزه بیش از ۲۳۰ نفر از بسیجیان عضو گردان‌های بیت‌المقدس با هدف حفظ و انسجام و بروز رسانی نیرو‌های گردان‌ها، فراخوان شدند.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا بیان کرد: توجیه ساختار جدید سازمانی و سازماندهی نیرو‌های گردان در این ساختار مهمترین هدف این فراخوان بوده است.

وی افزود: این گردان‌ها شامل پایگاه‌های مقاومت امام صادق (ع)، و پایگاه‌های مقاومت چاروسا بود با همت مجموعه حوزه مقاومت امام صادق (ع) می‌باشد.

حجت‌الاسلام سید مهدی افراز در این مراسم با تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شهدای زیادی جان خود را در راه تحقق و حفظ انقلاب نثار اسلام کردند و ما باید امروز با انجام رسالت خود ضمن صیانت از انقلاب بتوانیم از آرمان‌های شهدا نیز حراست کنیم.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا بسیج را نماد واقعی مردم سالاری دینی و اتحاد دانست و یادآور شد: تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور را که رهبری از ما می‌خواهد بصیرت و وحدت است خاطرنشان کرد: بصیرت و ایمان نیاز جامعه اسلامی است، که لغزش در این مبحث سبب آسیب به نظام و ملت است.

فیض الله آبرود هم در این نشست به اهمیت گردان بیت المقدس اشاره و تاکید کرد: در راستای لبیک به فرمایشات، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مبنی بر ضرورت حفظ توان و آمادگی رزم نیرو‌های بسیج، برنامه‌ای با عنوان فراخوانی و راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس در این بخش برگزار می‌شود.

فرمانده گردان بیت‌المقدس چاروسا یادآور شد: این فراخوان به منظور ارتقاء آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان و بکارگیری بسیجیان در مواقع لزوم، فراخوان‌ها و آموزش‌های نظامی رزمی در راستای حفظ و انسجام و مشارکت سازمان یافته اعضای آن برای تحقق دفاعی و پشتیبانی در جهت امنیت منطقه صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار