فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری

به منظور استفاده از ظرفیت بسیج در خصوص برگزاری هشمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی؛ رئیس نهاد کتابخانه‌های کل استان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد دیدار نمود.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۶۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ ویژگی خاص این جشنواره را خانوادگی بودن آن است و با توجه به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود، خانواده‌ها می‌توانند در کنار هم و به صورت خانوادگی در جشنواره شرکت کنند و از جوایز ارزنده‌تر این بخش نیز بهره‌مند شوند.
براساس اعلام دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی، ۸ جایزه ویژه در سطح ملی به ۸ خانواده برگزیده دو تا پنج نفره و بیشتر، اهدا خواهد شد که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.yazdpl.ir از نحوه شرکت در این جشنواره مطلع شوند.
سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:: ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است. معظم له علیرغم اینهمه مشغلات کاری شخصاً از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند و به اکثر غرفه‌ها سر می‌زنند و نظر می‌دهند که این موضوع بیانگر اهمیت موضوع کتابخوانی است. وی افزود:متأسفانه امروز ما شاهد هستیم جوانان‌ها و مردم ما به جای آنکه وقت خودشان صرف خواندن کتاب بکنند وقتشان را در فضای مجازی به بیهودگی سپری می‌کنند؛ لذا باید تلاش نمود تا این واجب فراموش شده احیا گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار