معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: استاندارد سازی فضا‌ها و به روز رسانی تجهیزات آموزشی برای قدم گذاشتن در مسیری نو اولویت برنامه‌های این سازمان است.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۶۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نادر فخری در آئین معرفی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در همین ارتباط دولت دوازدهم با تامین امکانات لازم و تغییر نگاه نسبت به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای ارتقای سطح مهارت‌های شغلی در کشور برنامه ریزی ویژه‌ای دارد.

فخری گفت: سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش به روز رسانی تجهیزات و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی به استان‌ها اختصاص یافت که از این میزان ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش تجهیزات و ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش استاندارد سازی فضا‌های آموزشی تخصیص یافته است.

وی ارائه آموزش‌های هدفمند، مشتری مدار و منطبق با بازار کار را از سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: آنچه امروز جامعه را رنج می‌دهد فرهنگ مدرک گرایی و فقر مهارتی است که باید این دیدگاه را به سمت فرهنگ مهارت آموزی تغییر داد.

در این آئین عبدالمجید دوراهکی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر معرفی و از خدمات عبدالرسول کازرونی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات