عباس جوکار در جلسه شورای فرماندهی ناحیه مرکزی یزد گفت: مسئله مردمی که معضل اقتصادی و مطالبه حق دارند با منافقینی که مزدور ومورد حمایت سلطنت طلبان هستند بسیار متفاوت است.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۵۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده ناحیه مرکزی یزد در جلسه شورای فرماندهی ناحیه مرکزی یزد که با حضور معاونت‌های تخصصی و فرماندهان حوزه‌های تابعه برگزار گردید گفت:ما تا پای جان، پاشخگو و حامی مردم به ویژه مستضعفین هستیم و از سمت، میز وریاست هیچ فردی در جامعه دفاع نمی‌کنیم، چرا که هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رویارویی با منافقینی است که از طرف سلطنت طلبان و مستکبرین عالم حمایت می‌شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه ماجرا‌های خرمشهر وقبل از آن، کازرون ودرود نشان از فعالیت منافقین در داخل کشور است افزود:هوشیاری و آمادگی همه جانبه گردان‌های ناحیه مرکزی بویژه گردان امام علی (ع) در مواجهه با تهدیدات احتمالی دشمن ضروری وحیاتی است؛ چرا که هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درجه اول پیشگیری ازخرابی‌ها است.
جوکار با اشاره به به اینکه شهر یزد از جمله شهر‌هایی است که دشمنان ما بر روی آن، هدفمند برنامه ریزی نموده اند عنوان نمود:ناحیه مرکزی یزد این اجازه را به دشمنان انقلاب نمی‌دهد تا وضعیت کشور را امنیتی سازند و وظیفه خود می‌داند تا در مقابله با خطرات احتمالی کاملاً اماده وبا صلابت وارد عمل شود.
ارسال نظرات