مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر در مسجد جامع این شهرستان، با تبریک هفته حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف مختص زنان نیست بلکه مردان را نیز شامل می شود و مصداق آن آیات 30 و 31 سوره نور است که هر دو را به حفظ حجاب و عفاف دعوت کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۳۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه رضاشاه دنبال اسلام زدایی بود، افزود: او با جایگزینی لیبرالیسم بر مکتب اسلام، خواستار پیاده کردن طرح انگلیس یعنی کشف حجاب زنان مسلمان شد.

وی با تاکید بر اینکه حکومت پهلوی فرهنگ بدحجابی را در جامعه رواج داد، افزود: مجلس آن زمان قانون متحدالشکلی را تصویب کرد که در پی آن مردان با یک لباس واحد یعنی کت شلوار و کلاه پهلوی و زنان با برداشتن روسری از سر در مجالس و محافل عمومی و دانشگاهی و حکومتی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه این فرهنگ بدحجابی جامعه ما را نیز دامن زده است، اظهارداشت: متاسفانه شبکه های اجتماعی، ماهواره ها و بعضی فیلم های نادرست موجب رواج فرهنگ غلط بی حجابی در عصر حاضر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امروز ایران اسلامی در جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمنان هست برای همین مسئولان باید دقت کنند و نگذارند که دشمن فرهنگ ضد اسلامی خود را در این جامعه اسلامی رواج دهد تا موجب ایجاد فشارهای روانی و فاصله گرفتن مردم از دین و این نظام نشوند.

ارسال نظرات