خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شیعه و سنی مدیون امام صادق(ع) هستند، گفت: مبارزه با طاغوت و تقویت دین دو اقدام مهم ایشان طی امامتش بود.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۲۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

مبارزه با طاغوت و تقویت دین دو اقدام مهم امام صادق(ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در مراسم عزاداری امام جعفر صادق(ع) که در مسجد امام صادق(ع) محله اسلام‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: این امام بزرگوار دارای مقام بی‌نظیری در تاریخ اسلام است.

وی تصریح کرد: درگیری‌های سیاسی بین بنی امیه و بنی عباس فرصت مناسبی بود تا امام صادق(ع) به ترویج تفکر ناب اسلامی بپردازد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شیعه و سنی مدیون امام صادق(ع) هستند، بیان کرد: مبارزه با طاغوت و تقویت دین دو اقدام مهم ایشان طی امامتش بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تبعیت از ولایت اشاره کرد و گفت: اینکه در مواقع حساس و بحرانی پیرو ولایت باشیم افتخار محسوب می‌شود.

حسینی‌مجد اضافه کرد: دوره امامت ایشان زمان مناسبی برای قیام نبود و حضرت با تشکیل محافل علمی قیام دینی خود را انجام می‌داد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین روایت‌ها از امام صادق(ع) نقل شده است، افزود: احترام به امام صادق(ع) احترام به دین اسـت.

امام جمعه اسدآباد در پایان سخنانش به احترام مردم دیارسیدجمال به روحانیت اشاره و بیان کرد: محله اسلام‌آباد از محلات موفق در جذب نوجوانان به مسجد بوده اسـت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات