مدیر فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه سبزوار از برگزاری یک دوره مسابقات قران کریم ویژه همسران، فرزندان و پایوران خواهر در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۲۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
علی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اعلام خبر برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن اظهارداشت: در این دوره بیش از ۵۰ نفر از قرآن آموزان به رقابت با هم پرداختند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد ادامه داد: نفرات برتر مسابقات به مسابقات کشوری و استانی معرفی خواهند شد.

پیری در ادامه با اشاره به اینکه افراد در رشته‌های مختلف در این مسابقات به رقابت پرداختند تصریح کرد: حفظ ۵ جز تا ۳۰ جز قران کریم یکی ازموارد آزمون بود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی ناحیه سبزوار به موضوع انس و شناخت قرآن و تاثیر آن در زندگی و اجتماع اشاره کرد و افزود: انس با قرآن و ورود آن به زندگی افراد سبب خواهد شد تا سبک زندگی اسلامی و دینی در جامعه پرنگ شده و بسیاری از مشکلات جامعه و کشور به سبب این شناخت مرتفع و یا در روند حل آن تسریع شود.

پیری ادامه داد: خوشبختانه استقبال مناسب از این مسابقات سبب خواهد شد تا برگزاری دوره‌های بعد با کیفیت بهتر و تعداد افراد بیشتر همراه شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها