امام جمعه شهرستان محلات:کار بزرگ امام صادق(ع) تبین و ترویج فرهنگ اسلام ، مکتب اهل بیت علیهم السلام و تربیت ۴۰۰۰شاگرد برای تحکیم بنیان های اسلام است.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۹۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

امام جمعه محلات ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و تاکید به شرکت مردم در مراسم شهادت آن امام همام گفت: کار بزرگ امام صادق(ع) بعد از ضعف بنی امیه مقابله با تحریفات و انحرافات فکری که بواسطه بنی امیه نسبت به حقیقت اسلام ایجاد شده بود و تبین و ترویج فرهنگ  اسلام ، مکتب اهل بیت علیهم السلام  و تربیت ۴۰۰۰ شاگرد برای تحکیم بنیان های اسلام است.

وی گفت: ما وظیفه داریم امروز نهضت فکری و علمی امام صادق(ع) را حفظ کنیم و لازمه آن این است که فرزندان مستعد ما در حوزه های علمیه حضور پیدا کنند و پاسدار، نگهبان و حافظ حقیقت اسلام شوند.

ایشان با اشاره به ۲۱ تیر روز قیام مردم در گوهر شاد و روز عفاف و حجاب گفت: مسئله عفاف و حجاب از ضروریات دین اسلام است، باید همه برادران و خواهران بر این باور بمانند و این را برای دیگران تبین کنند، گاهی اوقات عده‌ای حرف هایی می زنند و شبهاتی را در ذهن فرزندان و دختران ما ایجاد می کنند که حجاب را نعوذ بالله جمهوری اسلامی آورده و یا اینکه این آزادی نیست، اینها همه در واقع القائات دشمن برای ترویج بی بندوباری است.

امام جمعه شهر محلات با اشاره به جمله ای از خاطرات مستر هنفر جاسوس انگلیسی مبنی بر از بین بردن حجاب زن مسلمان با تبلیغات وسیع و تشویق جوانان به عشق بازی و روابط جنسی نامشروع و گسترش فساد در جامعه اسلامی گفت: همانطور که در آن زمان نقشه دشمنان ترویج بی حجابی و فساددر جامعه بود امروز هم رسانه های مزدور مامور اجرای نقشه های دشمنان هستند و ما وظیفه داریم به این تبلیغات و شبهات توجه نکنیم.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در روز ۲۰ تیرماه گفت: خواهش من این است که همه برادران و خواهران به عنوان وظیفه دینی در این راهپیمایی شرکت کنند، شرکت در این راهپیمایی یعنی تعظیم شعائر ،یک گام برداشتن برای دفاع از ضروریات دین و مانوری در برابر تبلیغات و هجمه های دشمنان است.

ارسال نظرات