امروز طی نشست خبری در محل سازمان بسیج اساتید کشور، از بسته سیاستی این سازمان با عنوان «چارچوب ضربه ملّی به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایرانیان» رونمائی شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۷۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در نشست خبری که امروز در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، با حضور جانشین این سازمان، دبیر شورای راهبردی و دبیر شورای عالی اندیشکده های بسیج اساتید کشور در حضور رسانه ها و خبرگزاریها، از بسته سیاستی پیشنهادی این سازمان که توسط "اندیشکده ایرانی مطالعات راهبردی" آماده شده است، رونمائی شد.

در ابتدای این نشست دکتر محمدرضا ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید کشور ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات بسیج اساتید کشور طی یکسال اخیر، ارائه این بسته سیاستی را حاصل کار یکی از اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید کشور دانست که در نتیجه رویکرد جدید و تحولی این سازمان بدست آمده است.

در ادامه دکتر وحید جلال زاده دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور ضمن بیان توضیحاتی از وضعیت کنونی کشور و تلاش استادان معتقد به اعتلای نظام و کشور درجهت حلّ مسائل و مشکلات کشور، این بسته سیاستی را پیشنهاد جمعی از دلسوزان و متخصصان علم اقتصاد کشور دانست که خطاب به مسئولان عالی و تصمیم سازان اجرایی کشور تهیه شده است.

سپس دکتر نورالله قیصری دبیر شورای عالی اندیشکده های راهبردی و رییس اندیشکده ایرانی مطالعات راهبردی در دانشگاه تهران، درباره این بسته سیاستی توضیحاتی ارائه کرد و از مسئولان و مدیران حوزه اقتصاد کشور درخواست کرد تا مشکلات کشوردر حوزه های مختلف را با استادان دلسوز و وطن خواه درمیان گذاشته و از ظرفیت اندیشکده های راهبردی برای حلّ معضلات کشور استفاده شود.

ارسال نظرات