یک بسیجی و کارآفرین در گفتگو با «بسیج»:

بسیج با رویکرد جهادی در جهت حمایت از تولیدکنندگان برود

عباس عروجی گفت: نهادهای اقتصادی از جمله بسیج با رویکرد انقلابی و جهادی در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان بروند تا بتوانند ساختارهای اقتصادی آسیب دیده را ترمیم کنند.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۷۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
 
 عباس عروجی یکی از بسیجیان و تولیدکنندگان پیراهن مردانه در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی اقتصاد مقاومتی است که بارها توسط رهبری معظم تاکد شده است. این در حالی است که اقتصاد مقاومتی الزامات دارد از اینرو مردمی کردن اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت از جمله مهمترین اهداف است.

وی با بیان اینکه  بسج پرچمدار استکبار ستیزی است افزود: در شرایط رکود اقتصادی سختی به سر می بریم متاسفانه مردم از درآمد کافی برخوردار نیستند لذا مردم نمی توانند نیازهای اساسی برای معیشت اقتصادی را فراهم کنند لذا این امکان برای مردم وجود ندارد که سراغ اجناسی بروند که از کیفیت خوب و قیمت بالا برخوردار است خریداری کنند .

عروجی خاطر نشان کرد:‌ از اینرو ضروری است که نهادهای اقتصادی از جمله بسیج با رویکرد انقلابی و جهادی در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان بروند تا بتوانند ساختارهای اقتصادی آسیب دیده را ترمیم کنند.

ارسال نظرات