کیان پور:

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم پا به میدان بگذارند

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت تعامل مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۷۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید کیان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه همه باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنیم، تصریح کرد: مردم بزرگ ایران مستحق دریافت بهترین خدمات و امکانات هستند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: مشکلات مردم مرتفع نمی شود مگر آنکه همه مدیران و مسئولان کشور پا به میدان بگذارند.

وی مردم بزرگ ایران را مستحق برخورداری از بهترین شرایط معیشتی دانست و افزود: همه باید قدردان این مردم باشیم زیرا آنان در بدترین شرایط ممکن نیز همراه و حامی انقلاب، نظام و رهبری بوده اند و هرگز اجازه نداده اند خدشه ای به انقلاب و ارزش های والای آن وارد شود.

کیان پور ادامه داد: به صراحت اعلام می کنم که همه مسئولان نظام مدیون و وامدار این مردم نجیب هستند و باید برای تامین و ارتقاء سطح زندگی آنان از جان مایه بگذارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر توجه همه مسئولان نظام به فرمایشات مقام معظم رهبری برای تامین امنیت و رفاه اجتماعی  اقشار مختلف جامعه عنوان داشت: مطالبات به حق مردم باید از سوی مسئولان پاسخ داده شود و هیچکس اجازه ندارد از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ارائه راهکارهای عملی دولت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را یک ضرورت غیرقابل انکار دانست و بیان داشت: حل مشکلات موجود نیازمند یک حرکت انقلابی است که همه باید وظیفه و نقش خود را به درستی ایفاء کنند که در این بین نقش دولت به عنوان قوه مجریه بیش از دیگران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار