خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان گفت: طرح هجرت در بین نوجوانان و جوانان جامعه، حس مسئولیت پذیری و روح تعاون و همکاری را جاری می سازد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

محمد رضا سیستانی در گفتگو با خبرنگار بسیج از شرق اصفهان، از اجرای طرح جهادی اردوی هجرت خبر داد و اظهار کرد: اردوی جهادی طرح هجرت با هدف مهارت آفرینی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان از هفته گذشته در بخش های جلگه، بن رود، جرقویه علیا، جرقویه سفلی، کوهپایه و مرکزی شهرستان اصفهان کلید خورد و امیدواریم تا اواسط شهریور به کار خود پایان دهد.

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش خوبی را در همکاری این طرح ایفا کرد، افزود: آموزش و پرورش مناطق شش گانه ضمن برگزاری جلسات مکرر با بسیج سازندگی، پشتیبانی خود از این طرح را اعلام کرده و هزینه نقاشی و رنگ با این ارگان خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال زیاد دانش آموزان بسیجی در این طرح، گفت: تامین نیروی کار این طرح جهادی با بسیج است و در هر منطقه میزان ثبت نام کنندگان در این طرح از ۸۰ نفر گذشت.

سیستانی ضمن تاکید بر اینکه این طرح می تواند حس مسئولیت را در بین نوجوانان حاضر ایجاد کند، خاطرنشان کرد: طرح هجرت در بین نوجوانان و جوانان جامعه حس مسئولیت پذیری و روح تعاون و همکاری را ایجاد می کند و بستر خوبی برای سازندگی، بازسازی و محرومیت زدایی و خدمات رسانی به آحاد مردم است.

وی تصریح کرد: مدارس مورد نظر که قرار است توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، بازسازی و شاداب سازی شود، از قبل توسط آموزش و پرورش انتخاب شده و همه تلاش ما این است که بتوان قبل از شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ این مدارس را تحویل دهیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) عنوان کرد: رسیدگی به وضع محرومان و همچنین کمک در جهت ساخت منازل قشر محروم با همکاری خیران از دیگر اهداف بسیج سازندگی در مناطق است که با قوت دنبال می شود.

وی گفت: چندی قبل به همت گروه جهادی مدافعان حرم، دیوار منزل مسکونی در روستای شریف آباد بخش بن رود بازسازی شد و همچنین به همت گروه جهادی ذولفقار در ورزنه، با شناسایی خانه محروم و همت کمیته امداد و خیران، یک اتاق، آشپزخانه و سرویس بهداشتی یکی از منازل محرومان بازسازی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها