خبرهای داغ:
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی جزئیات نشستن هواپیمای جت آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۰۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی صفایی گفت: این هواپیمایی آمریکایی به عنوان جت اختصاصی که در اجاره تجار هندی می‌باشد اخیرا در فرودگاه تبریز تیکاف داشته که متاسفانه شایعات را بدنبال داشت.

وی افزود: هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در تاریخ ۱۲ تیرماه با ۸ تاجر هندی در فرودگاه بین‌المللی تبریز به زمین نشست که از مبداء فرودگاه مهرآباد به مقصد تبریز پرواز کرده بود.

صفایی با اشاره به اینکه ساعت دقیق ورود این هواپیما به فرودگاه تبریز ۱۶:۱۴ َ. بود اظهار داشت: این هواپیما با توقفی چند ساعته همان روز و ساعت ۲۲:۴۶ َ. تبریز را به مقصد بمبئی ترک کرد.

صفایی تاکید کرد: مسافران این هواپیما به عنوان تاجر و سرمایه‌گذار در تهران و تبریز حضور داشتند.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی اضافه کرد: فرودگاه شهید مدنی تبریز به عنوان یک مجموعه بین‌المللی و عملیاتی روزانه شاهد پرواز‌های عبوری متعددی می‌باشد که در صورت اعلام نیاز به موارد فوریتی از جمله سوخت‌گیری، نیاز‌های پزشکی، نقص فنی  خدمات لازم را به این پرواز‌ها نیز ارائه می‌دهد.

 هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پرواز‌های خارجی به مسیر‌های هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پرواز‌های داخلی به مسیر‌های تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان برقرار است.

ارسال نظرات