خبرهای داغ:
طاهرخانی گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار همزمان با نمایشگاه فوق جهت عرضه و معرفی محصولات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، با همکاری ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۰۳۳۵۹۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با عنایت به راهبرد سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی برگزار می شود.

وی گفت: این نمایشگاه با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار همزمان با نمایشگاه فوق جهت عرضه و معرفی محصولات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، با همکاری ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسوول عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت 5 روز با حضور بیش از 90 واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد متر مربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا می شود.

طاهرخانی یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی و اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها