خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه زنان استان قزوبن خبر داد:

برگزاری برنامه های متنوع در سراسر استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

مسوول بسیج جامعه زنان استان قزوبن گفت: همچون سال های گذشته بسیج جامعه زنان در هفته عفاف و حجاب برنامه های متعددی را پی خواهد گرفت و به خاطر داشته باشیم هفته عفاف و حجاب به یاد قیام خونین مسجد گوهرشاد است که مظلومانه ترین قیام جهان و از خونبار ترین آنها بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۸۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، لیلا رضایی مسوول بسیج جامعه زنان استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز(یکشبه) در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد اظهار کرد: همچون سال های گذشته بسیج جامعه زنان در هفته عفاف و حجاب برنامه های متعددی را پی خواهد گرفت و به خاطر داشته باشیم هفته عفاف و حجاب به یاد قیام خونین مسجد گوهرشاد است که مظلومانه ترین قیام جهان و از خونبار ترین آنها بوده است.
وی ادامه داد: شعار سرلوحه برنامه های ما صیانت از حریم خانواده است که با هدف گسترش عفاف وحجاب اشاعه میابد.
رضایی تبیین کرد: گردهمایی بزرگی در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در استان قزوین خواهیم داشت که مهم ترین آنها در شهر قزوین در مجموعه فرهنگی چهلستون قزوین با سخنرانی حجت الاسلام طائب و حضور گروه هنری تهران برگزار می گردد، همچنین در این برنامه نشست های پاسخ به سوالات شرعی با همکاری بسیج طلاب برگزار می گردد.
وی ادامه داد: برنامه حفظ حریم خانواده با شعار من خانواده ام را دوست دارم پنجشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۰صبح در فضای سبز روبه روی پارک بانوان بویین زهرا، در ساعت ۱۸ محوته شهرداری تاکستان و در همان ساعت در پارک ۵ هکتاری شهر الوند برگزار میگردد.
مسوول بسیج جامعه زنان قزوین خاطر نشان کرد: در روز ۲۳ تیر در تپه نور الشهدا برنامه ای با همکاری سپاه امام سجاد برگزار خواهد گردید.
همچنین در ۲۴تیرماه  برنامه ای با همیم موضوع  در پارک مادر شهر ابیک برگزار میگردد.
وی یادآور شد؛ دیگر برنامه بسیج جامعه زنان برگزاری مسابقه کتابخوانی مختص بانوان مطالعه کتاب خاطرات سفیر که توسط رهبر انقلاب توصیه شده است، می باشد.
رضایی تصریح کرد: طرح سپاس را برای تقدیر از بانوان شاغل محجبه داریم که امسال به سراغ خانم های شاغل در مغازه ها، داروخانه ها و دفتر اسناد رسمی خواهیم رفت.
این مسئول توضیح داد: موضوع بعدی صدور بیانیه می باشد که پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قرائت خواهد شد.
وی یادآور شد: غرفه ای در نمایشگاه عفاف و حجاب به بسیج جامعه زنان اختصاص داده شده است که در آن به ارائه کتاب خاطرات سفیر و بروشور های تبلیغی با همکاری موسسه فرهنگی یاوران مهدی خواهیم پرداخت.
رضایی اذعان کرد: اهدای گل با همکاری نیروهای انتظامی ، تریبون آزاد اندیشی پس از نماز جمعه آبیک، دیدار با امام جمعه آوج توسط بانوان آن ناحیه، عکاس خانه حجاب در محمدیه و ترویج پوشش اسلامی در بویین زهرا ، نشست هم اندیشی با موضوع چرایی حجاب با حضور خانم سیدی در اقبالیه از دیگر برنامه های ما طی هفته عفاف و حجاب می باشد و گفتنی است که همه این برنامه ها در راستای بزرگداشت ۳۰۰۰شهید استان قزوین برگزار می گردد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار