خبرهای داغ:
صمیمی گفت: از مشترکین عزیز دعوت می شود برای گذر از شرایط کم آبی طی فصل گرما، رعایت صرفه جویی در مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۷۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

کیوان صمیمی مدیر اداره آب و فاضلاب محمدیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به کمبود 35 لیتر در ثانیه آب شرب در ناحیه شهری مهرگان و 50 لیتر در ثانیه ای شهر محمدیه، از مشترکین عزیز دعوت می شود برای گذر از شرایط کم آبی طی فصل گرما، رعایت صرفه جویی در مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: طی ماههای گذشته با تلاش امور آبفای شهرستان البرز و دفتر بهره برداری از تاسیسات آب شهری شرکت آبفای استان، به منظور افزایش توان آبرسانی، سه حلقه چاه به ظرفیت مجموع 90 لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری گردید که سه حلقه چاه جدید نیز در دست اقدام است.
صمیمی اظهار کرد: 3 حلقه چاه دیگر نیز مهندسی مجدد شد که 30 لیتر در ثانیه به مجموع توان آبرسانی افزایش یافت که شامل افزایش عمق، تعویض پمپ و غیره بود.
وی عنوان کرد: میزان خروجی مخزن 10 هزار مترمکعبی مهرگان به طور متوسط هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز بوده که این رقم در این ایام گرم سال به ۹ هزار و ۱۰۰ متر مکعب رسیده که با توجه به کارکرد 24 ساعته تاسیسات، امکان افزایش این مقدار وجود ندارد.
مدیر اداره آبفای محمدیه افزود: امید است با صرفه جویی شهروندان، امکان برقراری فشار آب مناسب برای تمامی ساکنین شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان فراهم گردد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها