خبرهای داغ:
سردار عبدالله عراقی:

جمعیت دوبرابر و مصرف آب ۱۱۰برابرشده است

سردار عراقی گفت: آب به عنوان یک سرمایه حیاتی منبع تحول بوده لذا استفاده از سد کیخنان می تواند زمینه ایجاد یک تفرجگاه را فراهم آورد که در پویایی اقتصاد منطقه موثر می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۷۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

سردار عراقی جانشین سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در روستای کیخنان گفت: سپاه پاسداران در همه زمینه ها که توانمندی داشته باشد برای رفاه مردم دریغ نخواهد کرد خصوصا مصرف آب را باید مدیریت کرد.
وی افزود:اگر توجه کنیم جمعیت ایران پس از انقلاب دوبرابر شده است اما مصرف آب ۱۱۰برابر گردیده که مدیریت درست و صرفه جویی،استفاده درست از سیستم های نوین آبیاری می تواند ما را از بحران آب خارج کند.
سردار عراقی اظهار داشت:افتتاح سد خاکی کیخنان به سالها اختلاف و تنش آبی بین روستاهای مسیر سد پایان و می تواند زمین های بایر و لم یزرع که به خاطر بی آبی رها شده است با آبیاری نوین زیر کشت رفته و اقتصاد روستای آقابابا را متحول خووهد کرد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: آب به عنوان یک سرمایه حیاتی منبع تحول بوده لذا استفاده از این سد می تواند زمینه ایجاد یک تفرجگاه را فراهم آورد که در پویایی اقتصاد منطقه موثر می باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد نسبت به مدیریت آبهای سطحی اقدام کنند و با صرفه جویی کلی استفاده از سیستم نوین آبیاری در جهت کاهش بحران آب و توسعه گام برداریم.
1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار