در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع)؛

برگزاری یادواره شهدا روحانی و خیابان شهید مدنی شاهرود

در آستانه شهادت امام صادق (ع)، یادواره شهدای روحانی و خیابان آب تااله مدنی شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۶۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) با اشاره به برگزاری دو یادواره شهدا در شاهرود گفت: یادواره ۵۳ شهید طلبه و روحانی شهرستان شاهرود همزمان با روز شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب شیعه با سخنرانی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴ روز دوشنبه ۱۸ تیرماه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شانزدهمین یادواره ۵۸ شهید خیابان شهید مدنی شاهرود افزود: این یادواره دوشنبه ۱۸ تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام رایجی استاد حوزه و دانشگاه در مسجد امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار خواهد شد.
قندهاری با دعوت از عموم مردم شهرستان شاهرود برای حضور در این مراسمات معنوی بیان کرد: حضور امت شهید پرور در این محفل سبز و نورانی مایه دلگرمی ره پویان شهداست و بیعتی دوباره با راه و رسم شهدا که فراموش شدنی نیست.
وی خاطر نشان کرد: این دو یادواره به همت سپاه ناحیه شاهرود و خانواده معظم شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران و امام جمعه شهرستان و بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری و بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار