خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان دوره خط امام استانی بایستی نسبت به سایر دانشجویان تفاوت داشته باشند چرا که در بسیج دانشجویی دانشگاه مسئولیت دارند.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۴۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس در جمع دانش پژوهان پنجمین دره خط امام استانی فارس مباحث تربیتی، معرفتی، بصیرتی، تشکیلاتی و مهارتی را چهارمولفه این دوره دانست و اظهار داشت: مباحث بصیرتی در این دوره صرفا به صورت همایشی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: بحث تربیتی و تشکیلاتی در فرایند کاردسازی، جذب، تثبیت و رشد در 2 روز با حضور 12 استاد به صورت کارگاهی برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر تربیت جوان مومن انقلابی تصریح کرد: کارخواست های قبل از دوره، حین دوره و بعد از دوره بایستی توسط دانش پژوهان ارائه شود.

ایوب زاده افزود: جذب گفتمانی توسط اساتید این دوره مطرح و تدریس می شود که بعد از دوره این مبحث را دنبال می کنیم که شما دانش پژوهان در دانشگاه‌ها اجرا کنید.

وی گفت: دانشجویان دوره خط امام استانی بایستی نسبت به سایر دانشجویان تفاوت داشته باشند چرا که در بسیج دانشجویی دانشگاه مسئولیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار