خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: راه اساسی مقابله با دشمن صبر در برابرمشکلات، تقوا و سخت کوشی است و جوانان مومن انقلابی خودشان را برای پذیرش سختی‌های بیشتر آماده کنند.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۴۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سعید کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در آیین افتتاحیه پنجمین دوره خط امام استان فارس در جمع فراگیران با بیان اینکه موفقیت در مسیری که قدم برمی داریم منوط به درک صحیح از هدف تعالی است گقت: هدف اصلی امام راحل برای انقلاب پیشبرد اسلام و متعالی سازی اسلام  در اذهان مردم بود.

وی گفت: زمینه سازی برای ظهور از دیگر اهداف اصلی امام(ره) بود که علت موفقیت در نظام سازی را می توان به سخت کوشی مردم اشاره کرد.

معاون هماهنگ کنده سپاه فجر استان فارس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 68 بحث جنگ نرم را هشدار دادند که با جدی نگرفتن این هشدار، وضعیت فعلی را در حال سپری کردن هستیم.

کوشکی حوزه های دفاعی، پیشرفت علمی و امنیت را از اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما در این 3 حوزه مرجعیت داریم اما در بحث اقتصادی متاسفانه مرجعیت شکل نگرفته است.

وی تصریح کرد: نفت کالایی نیست که از چرخه اقتصاد خارج شود و اگر دولت ها ولایت محور بودند این اتفاق نباید رخ بدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس بر اعتماد به نیروی جوان تاکید کرد و گفت: فکر و آرمان متعلق به جوان است و در بعضی از منصب های دولتی افرادی هستند که توانایی و قادر به کار نیستند.

کوشکی آشکار کردن تمام راه های نامحسوس را بدترین ضربه برجام دانست و اذعان کرد: دشمن به دنبال موفقیت است و از فضای های کشور استفاده می کند و در تصویب برجام مقام معظم رهبری 9 الزام قرار دادند که باید بدان عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با انقلاب اسلامی نمی تواند مقابله کند چرا که تلفات کمتر، مدت زمان کوتاه و مدیریت جنگ سه شرط جنگ نظامی آمریکا است البته نباید این نکته را فراموش کرد که جنگ همیشه به صورت نظامی نیست.

معاونت هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس معرفت، خودسازی، دگرسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را مسیر یاری دین خدا دانست و گفت: کسب معرفت با همایش و سخنرانی حاصل نمی شود و بحث خودسازی باید جدی گرفته شود و عملی شود.

وی راه اساسی مقابله با دشمن را صبر در برابرمشکلات، تقوا و سخت کوشی دانست و تاکید کرد: جوانان مومن انقلابی خودشان را برای پذیرش سختی های بیشتر آماده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها