مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج کارمندان در ادارات بازوی توانایی برای کمک به مدیران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها هستند.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۷۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که بسیج از جمله سازمان‌هایی است که کاملاً مردمی و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است؛ گفت: بسیج پرکننده خلأ‌ها و کمک کار، ارگان‌ها و دستگاه‌هایی است که در راستای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که سازمان بسیج مستضعفین گستره عظیمی دارد که تمامی اقشار در آن جمع شده‌اند، افزود: بسیج کارمندان یکی از اقشار سازمان بسیج است که متناسب با نام آن، در تمامی ادارات گسترش یافته است و در دایره‌ای بازتر، اعضای بیشتری را در خود جایی داده است.

سرهنگ پناهی ادامه داد: تشکیل و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف پشتیبانی از بسیج راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیج ادارات که یک سازمان انسان‌محور بود به بسیج کارمندان که می‌توان آن را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقشار بسیج عنوان کرد، تغییر نام داد.

وی افزود: اهداف بسیج کارمندان خیلی گسترده است که می‌توان به سه اصل مهم یعنی جذب، ساماندهی و آموزش در زمینه‌های نظامی، اعتقادی نام برد.

پناهی یکی از بزرگترین فعالیت‌های بسیج کارمندان را تربیت نیروی انسانی برای نظام اسلامی در قالب حلقه‌های صالحین برشمرد و اظهارداشت: ترویج تکریم و خدمات رسانی بی‌منت، کمک به استقرار نظام اداری جهادی انقلابی و سلامت اداری به عنوان یکی از مباحث مورد تاکید رهبری از دیگر اهداف تشکیل بسیج ادارات است.

وی با اشاره به این نکته که  بیشترین زمینه کاری بسیج کارمندان در حوزه‌های فرهنگی بوده و ایجاد نشاط در محیط اداری، توجه و ترویج حجاب و عفاف و حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در ادارات از دیگر مباحثی است که از سوی بسیج کارمندان در استان دنبال می‌شود، تاکید کرد: سعی داریم با بهره‌گیری از بسیج کارمندان، فضای ادارات را به سمتی که هدف و آرمان امام، انقلاب و رهبری است پیش ببریم و در این راستا برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مسئول بسیج کارمندان، ادارات را بازوی توانایی برای کمک به مدیران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها دانست.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در واقع کوهنوردی یکی ار رشته‌های برتر ورزشی است  که بدور از هیاهو و سر و صدای جوامع شهری به انسان می‌آموزد، در محیط پاک، سرسخت و زیبای کوهستان چگونه پرورش یافته و زندگی کند.

این مسئول  تقویت قوای جسمانی و پرورش روح و روان آدمی  و از بروز افسردگی، پیری زودرس، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون، دیابت، چاقی را از آثار  بسیار موثر کوهنوردی و پیاده روی برشمرد.

پناهی افزود: در جهت اهداف فرهنگی و تربیتی بسیج ادارات با حضور جمعی از کارکنان بسیجی ادارات کل استان با حضور در ارتفاعات اطراف زاهدان همایش کوه پیمایی را اجرا کرده است.


ارسال نظرات