مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه خبر داد:

آغاز اردوهای سازندگی تربت حیدریه

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: اردوهای سازندگی تربت حیدریه با حضور بیش از هزار و 600جهادگر آغار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۷۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین صادق در مراسم آغاز اعزام این گروه‌های جهادی به مناطق محروم افزود: این گروه‌ها در مدت ۷۵ روز تا پایان شهریور در اردو‌های یک، سه، هفت و ۱۰ روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند که بر این اساس گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی شهریور امسال در روستای شعبه از توابع شهرستان رشتخوار مستقر خواهند شد.

وی گفت: ترویج و نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ کار و تلاش جهادی و محرومیت زدایی در مناطق محروم با اولویت ساخت، مرمت و بهسازی منازل محرومان و نیز عرصه‌های عام المنفعه از اهداف برگزاری این اردوی جهادی است.

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه به چگونگی انتخاب منطقه هدف اشاره کرد و افزود: این منطقه بر اساس شاخصه‌های وزارت کشور و با همکاری سپاه پاسداران و نیز بر اساس سطح محرومیت مناطق انتخاب می‌شود که با توجه به این شاخصه‌ها دهستان رقیچه کدکن با ۱۳ روستای اطراف (بخش شکسته سیاه کدکن) انتخاب و گروه‌ها به این منطقه اعزام می‌شوند.

هر سال در تربت حیدریه ۱۸ تا ۲۰ گروه اعم از دانشجویی، دانش آموزی، جامعه زنان، پزشکی و محلات در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار