خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی خبر داد
مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت به میزبانی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۳۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

جلال مولان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی مورد اشاره با عنوان یاوران ولایت از تاریخ 16 تیر ماه آغاز شده و تا 26 همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری دوره فوق برای برادران از 17 تیر ماه تا 21 تیر ماه و خواهران از 22 تیر ماه تا 26 ماه جاری اشاره کرد و محل برگزاری آن را اردوگاه معلم ارومیه عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی به اعزام 400 نفر به اردوها اشاره کرد و گفت: 200 نفر آنها از بین دانش آموزان بسیجی خواهر و 200 نفر نیز برادر هستند و مقطع تحصیل افراد اعزام شده دوم دبیرستان می باشد.

مولان زاده هدف از برگزاری این دوره ها را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، آموزش و تربیت آنها برای انجام کار تشکیلاتی و آگاه سازی در امور عقیدتی و ... عنوان کرد و بیان داشت: دیدار با مسئولان استانی، عطرافشانی مزار شهدا، شرکت در رزمایش علمداران ولایت و ... را از جمله برنامه ها در این دوره ها برشمرد.

وی نقطه عطف برنامه های مورد اشاره را بازدید از محل برگزاری رزمایش علمداران ولایت عنوان کرد و بیان داشت: این رزمایش شب هنگام برگزار شده و در ایجاد شناخت بین دانش آموزان نسبت به جنگ تحمیلی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات