خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز در حاشیه برگزاری دوره بصیرت کارکنان این بیمارستان، تزلزل بنیان خانواده ها را از اهداف مهم دشمنان در فضای مجازی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۱۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

حجت الاسلام امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دشمن در این فضا زمانی موفق میشود به اهداف خود برسد که خانواده ها و اعضای آن آگاهی و سواد لازم را در استفاده از آن نداشته باشند.

وی ادامه داد: آگاهی بخشی و آموزش از مهم ترین مباحثی است که افراد جامعه با کسب آن ها بهتر می توانند ورود خود را در این فضا مدیریت کرده و دچار آسیب نشوند.

حجت الاسلام امامی برگزاری دوره های بصیرت کارکنان بیمارستان شهید محلاتی را در این راستا مهم دانست و اظهارداشت: تلاش داریم با اجرای این دوره ها و استفاده از کارشناسان و اساتید مبرز و مجرب اطلاعات لازم خانواده را از نظر خانوادگی، عاطفی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی به آن ها ارائه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز یادآور شد: اگر کانون خانواده ها در برابر آسیب های فرهنگی که امروزه بیشتر از طریق فضای مجازی در حال گسترش است، مصون بمانند قطعا شاهد جامعه سالم و ایمن خواهیم بود.

دوره بصیرت کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز برای خانواده کارکنان این بیمارستان به مدت سه روز و در طیف های جداگانه کودکان، جوانان و والدین با اجرای مختلف برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی و تفریحی در اردوگاه تربیتی تفریحی الغدیر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات