برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی تربیتی در قالب طرح جوانه های صالحین در هفت پایگاه حوزه بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۸۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به افتتاح پایگاه های جوانه های صالحین در سطح هفت پایگاه بسیج افزود:در این طرح کلاس های متنوع فرهنگی،هنری، ورزشی، آموزشی و تربیتی بصیرتی اجرا می شود.
وی با اشاره به پایگاه هایی که این طرح در آنها اجرا می شود گفت: پایگاه های حضرت مریم(س) شهر رودیان و حضرت زینب(س)، مصباح الهدی، حلما، حجاب، حسنی و فاطمیون شهر شاهرود میزبان این طرح هستند.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره کلاس های برگزار شده در این طرح گفت: کلاس های هنری شامل نقاشی، خطاطی، طراحی و مهدبرای کودکان، آموزشی شامل زبان، روخوانی وتجوید قرآن، ورزشی شامل ؛شنا و والیبال، اقتصادی شامل خیاطی، نمددوزی، شبه قالی، ویترای و برنامه های مختلف بصیرتی تربیتی و اردویی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه مربیان کلاس ها از بسیجیان پایگاه ها استفاده شده اند هدف از اجرای این طرح با شعار توجه به قرآن و‌نمازگذاران عنوان کرد و افزود: تلاش در این کلاس ها که در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان در سطح محلات اجرا می شود پرکردن اوقات فراغت این عزیزان در راستای تعمیق و بسط و‌ گسترش سبک زندگی اسلامی و آموزه های دینی با توجه به قرآن و عترت می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها