خبرهای داغ:
نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان از جزئیات مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «محراب سهرابلویی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۷۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «سهرابلویی» در همدانبهرام دوست‌پرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان به جزئیات مراسم وداع و خاکسپاری پیکر شهید تازه تفحص شده شهید «محراب سهرابلویی» اشاره و بیان کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و از طریق آزمایشات صورت گرفته شناسایی شد.

وی با بیان اینکه شهید «سهرابلویی» از شهدای عملیات کربلای 4 گران 55 لشکر سپاه انصارالحسین(ع) است، گفت: شهید «سهرابلویی»، متولد شهرستان قهاوند از شهدای بسیجی غواص در سن 18 سالگی در دی ماه سال 65 در اروند کنار به شهادت رسید.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان به جزییات مراسم استقبال، تشییع وخاکسپاری این شهید معزز اشاره و تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز به حسینیه مسجد قمر بنی هاشم شهرک فرهنگیان وارد و خانواده شهید بعد از 32 سال با فرزند شهید خود دیدار کردند.

وی با بیان اینکه امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء پیکر مطهر شهید به مسجد شهرک مدنی منتقل خواهد شد، گفت: ساعت 7 صبح روز یکشنبه نیز پیکر مطهر شهید به مرکز آموزشی پادگان قدس انتقال داده می‌شود.

دوست‌پرست از برگزاری مراسم وداع با شهید در شهرستان قهاوند خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه محل تولد این شهید معز در شهرستان قهاوند است 17 تیر ماه بعد از ظهر پیکر مطهر ایشان به زادگاهش انتقال و شب نیز مراسم وداع با شهید برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و یادآور شد: ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 18 تیر ماه نیز مراسم تشییع در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) همدان با سخنرانی آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان آغاز و با حضور مردم دارالمومنین همدان تا میدان امام خمینی(ره) پیکر مطهر شهید تشییع و برای خاکسپاری به باغ بهشت همدان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات