خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

خانواده در فرهنگ ایرانی جایگاه واقعی خود را دارد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: خانواده در فرهنگ ایرانی جایگاه واقعی خود را دارد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۷۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربي، لیدا سیرانی در حاشیه کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی – خانواده مقاوم، اظهار کرد: خانواده رکن اصلی جامعه است و ارائه آگاهی های لازم به خانواده ها در تمامی زمینه ها کمک شایانی به پیشبرد اهداف جامعه خواهد بود.

این مسئول گفت: اکثر مشکلات خانواده ها ریشه در اقتصاد دارد یعنی خانواده ای که بتواند از نظر مالی خود را اداره کند می تواند در جامعه حضور یابد.

وی ادامه داد: خانواده های ایران اسلامی برخلاف جوامع غربی مفهوم واقعی را دارد یعنی از یک مرد و زن و فرزند تشکیل شده است هرچند بیگانگان سعی دارند یا تبلیغ  و زیبا جلوه دادن روابط نامشروع و زندگی با حیوانات فرهنگ غلط را جایگزین فرهنگ اسلامی کنند اما خانواده های ما در زیر سایه ایمان به خدا و پیروی از ائمه اطهار مخالف این تهدید و آسیب ها هستند.

سیرانی خاطرنشان کرد: خانواده در کنار هم و با برنامه ریزی دقیق در ابعاد مختلف به آرامش می رسد و نتیجه  آسایش و آرامش خانواده، جامعه سالم و مدینه فاضله است.

گفتنی است که اولین جلسه از کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی – خانواده مقاوم با حضور سروان عرفی کارشناس پلیس فتا و حجت الاسلام اکبری از اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون آسیب شناسی  فضای مجازی و احکام و اخلاق اقتصادی مطالبی را بیان و به سوالات و شبهات خانواده ها پاسخ داد.

همچنین برای فرزندان نونهال خانواده های حاضر در طرح کلاس های نقاشی، قصه گویی و ورزش توسط مهد بسیج گل ها دایر بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات