خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
استاندار فارس در دیدار با خانواده شهید حمید قربانی:
استاندار فارس در دیدار با خانواده شهید حمید قربانی گفت: خانواده‌های معظم شهدا، موجب عزت و افتخار هستند و تمام کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند سربلندی و حفظ تمامیت ارضی این خاک را مدیون جانفشانی‌های شهدا می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۶۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل تبادار در دیدار با خانواده شهید حمید قربانی از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر استان گفت: سوداگران مرگ با نقشه های شیطانی خود در کمین جوانان این مرز و بوم نشسته اند و رشادت شهدای والامقام عرصه مبارزه با مواد مخدر سبب برهم خوردن این دسیسه ها می شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: خانواده های شهدا برای مردم ایران، موجب عزت و افتخار هستند و تمام کسانی که در این کشور زندگی می کنند سربلندی و حفظ تمامیت ارضی این خاک را مدیون جانفشانی های شهدا می دانند.

 وی خطاب به همسر شهید قربانی اظهار داشت: صبر و بردباری شما و همت والایتان در تربیت صحیح فرزندان شهید ستودنی و اجرتان نزد خداوند سبحان محفوظ است.

 استاندار فارس عنوان کرد: مسئولان به حکم وظیفه و به منظور ارتقای روحیه خود باید همواره با خانواده های شهدا، آزادگان و ایثارگران ارتباط نزدیکی داشته باشند.

مهندس تبادار افزود: این امر موجب خواهد شد تا همواره بدانیم مدیون خون و ایثارگری های چه کسانی هستیم و به همین لحاظ وظایف خود را در قبال این خاک و مردم به درستی انجام دهیم.

 شهید قربانی در سال ۱۳۹۶ در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها