خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه راه مبارزه با دشمنی آمریکا استحکام داخلی نظام است، گفت: وحدت و همدلی، حمایت از تولیدات داخلی از مواردی است که می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها نگه دارد .
کد خبر: ۹۰۳۳۳۴۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

راه مبارزه با دشمنی آمریکا استحکام داخلی نظام استحجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: آمریکا سال‌ها است که از ایران ضربه خورده و به وسیله انقلاب ابهت و منافعش را از دست داده و تحقیر شده است و این جهالت است که برخی فکر می‌کنند رابطه با آمریکا و هم پیمانانش برای ما سودمند است .

وی با بیان اینکه راه مبارزه با دشمنی آمریکا استحکام داخلی نظام است، گفت: وحدت و همدلی، حمایت از تولیدات داخلی از مواردی است که می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها نگه دارد .

امام جمعه نهاوند افزود: اگر تسلیم اوامر آمریکا و هم پیمانانش شویم، دین، ناموس، عزت و همه دستاوردهای دفاع مقدس از بین خواهد رفت و منافع ما به خطر خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: از برکات و معجزات انقلاب و مقاومت برملا شدن چهره صهیونیستی آل سعود و وهابیت است که شق القمر این انقلاب محسوب می‌شود .

مغیثی در ادامه با بیان اینکه اشرافی‌گری و فاصله گرفتن مسئولین از مردم بلای کشور است، اظهار داشت: مسئولان باید مردمی بوده و در حد مردم زندگی کنند و دستگاه قضایی و نمایندگانی که باید نظارت کنند، با افرادی که با احتکار به جنگ انقلاب آمده‌اند مقابله کنند تا مردم آرام شوند .

وی در پایان در خصوص تغییرات مدیریتی که اخیرا در شهرستان نهاوند صورت گرفته است ، گفت: یکی از ارزش‌ها ثبات مدیریتی است، مدیر تا بخواهد برنامه‌ریزی و شناخت پیدا کند جابجا می‌شود و این در شأن نظام نیست .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات