مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:

15نفر از نخبگان قرآنی به مرحله کشوری راه یافتند

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: 15نفر از شرکت کنندگان مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم جهت شرکت به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۳۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

حجت الاسلام مؤمنی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف است که هر ساله در دو مرحله شهرستانی و استانی در  سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در دانشکده علوم قرآنی شهرستان زاهدان با معرفی نفرات برتر مرحله کشوری  در بخش برادران و خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام مؤمنی مقدم یادآور شد: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۸ رشته با حضور ۵۰۰ نفر در سطح شهرستانهای سیستان و بلوچستان برگزار شده بود، که از این تعداد ۱۲۱ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: مرحله استانی این مسابقات با حضور داوران مدعو از مشهد و تهران و نیز داوران بومی برگزار شد و در نهایت ۱۵ نفر از نخبگان قرآنی خواهر و برادر به مرحله کشوری که در استان مرکزی قرار است برگزار شود صعود کردند.
ارسال نظرات